برنج نیم دانه هاشمی بارفروش – 5 کیلوگرم

2,500,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 6878313 دسته:

توضیحات

این محصول شامل پنج کیلو برنج نیم دانه هاشمی سورت شده است.برنج نیم دانه در پایان فرآیند شالیکوبی از برنج کامل جداسازی می شود و بعد از سورت شدن ( جداسازی ضایعات) بسته بندی می شود. تفاوت برنج نیم دانه، نسبت به برنج کامل از نظر اندازه ی دانه های برنج است. اندازه ی برنج نیم دانه، معمولا نصف و کمتر از نصف برنج کامل است. سورت شدن برنج باعث جدا شدن ضایعات اضافه از برنج می شود.
نکته مهم در خصوص خرید این محصول: 1- وجود سبوس روی برنج باعث تیره نشان داده شدن رنگ برنج خواهد شد. این مسئله دلیل بر بی کیفیت بودن برنج یا کهنه بودن آن نیست. بلکه حتی مصرف این برنج مفید تر هم خواهد بود. 2- مصرف این محصول برای پخت برنج بصورت کته و آبکش اصلا توصیه نمی شود.
برنج نیم دانه از نظر خواص غذایی، تمام خواص برنج کامل را دارد. فقط به دلیل اندازه کوچکتر، موارد مصرف برنج نیم دانه فرق می کند. از برنج نیم دانه در پختن آش، سوپ، شله زرد، کوفته، لوبیا پلو و … استفاده می شود. پختن نیم دانه به عنوان وعده غذایی بصورت دمپخت (کته) یا آبکش بسیار مشکل هست. برنج نیم دانه هاشمی را می توان با یک برنج کامل که عطر و طعم ضعیف تری دارد، مخلوط کرد و بصورت پلو مصرف کرد. برای مثال درست کردن پلو با مخلوط برنج نیم دانه هاشمی و برنج کامل شیرودی مقرون بصرفه است.
در خرید برنج نیمدانه، حتما به نوع برنج دقت کنید. برنج نیمدانه هاشمی با برنج نیمدانه شیرودی متفاوت است. معمولا برنج نیم دانه در هنگام پخت، عطر بیشتری از خود آزاد می کند.

سایر توضیحات پختن نیم دانه به عنوان پلو، کاری مشکل است.
ارگانیک خیر
استان تولید مازندران
اندازه دانه نیم دانه
بازه‌ی وزن تا 5 کیلوگرم
رنگ برنج سفید
عنوان برنج هاشمی
نوع برنج ساده
محل تولید شهرستان بابل، روستای کشتلی
وزن 5000 گرم